Rozpoczynamy cykl, w którym wspólnie okrążymy kulę ziemską, aby pokazać Wam realizacje hal Protan Elmark na całym świecie! Oto, gdzie możecie na nie trafić:\

Colorado, USA

Na początek Stany Zjednoczone i owoc współpracy z amerykańskim dystrybutorem - firmą TentUp ze stanu Oregon. Pierwsza realizacja i od razu piękny cel - hala będzie służyć dzieciom i młodzieży, młodym amerykańskim skautom, podczas letnich wakacji jako stołówka oraz miejsce spotkań i integracji.

Piękny jest nie tylko cel, ale też i miejsce posadowienia hali. Obiekt o wymiarach 15 x 35 x 3 stanął bowiem w sercu ogromnego parku narodowego w stanie Colorado, dziesiątki mil od cywilizacji, mediów i dostępu do cięższego sprzętu, co dla naszych montażystów było niemałym wyzwaniem logistycznym.

Poradziliśmy sobie jednak z nim sprawnie i już odliczamy dni do kolejnych montaży hal, które przypłynęły już do wybrzeży USA.

Târgu Jiu, Rumunia

Tym razem zabieramy Was do Rumunii, gdzie we współpracy z firmą Polnebo Construct zrealizowaliśmy halę imprezową w malowniczej scenerii basenu hotelowego. Obiekt został w dostosowany do potrzeb Hotelu Piscina Casa Danielescu w miejscowości Targu Jiu.

Aby hala spełniała jak najlepiej swoją rolę eventową zastosowaliśmy bardzo duże okna transparentne oraz wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązania dotyczące wejścia do obiektu. Hotel organizuje różnego rodzaju imprezy, począwszy od wesel, a kończąc na imprezach biesiadnych.

Zagrzeb, Chorwacja

Z Rumunii zabieramy Was wcale nie tak daleko, bo do równie słonecznej Chorwacji, gdzie w stolicy, malowniczym Zagrzebiu, stanęła kolejna już hala naszej produkcji. Poniższa realizacja charakteryzuje się wymiarami 20 x 60 x 4 m – czyli całe 1200 m2 powierzchni magazynowej.

Warto zauważyć, że Chorwacja to niezmiernie ciekawy rynek i kierunek świata nie tylko ze względu na fantastyczne widoki, bajeczne plaże i krystalicznie czystą wodę, ale także poprawiającą się ostatnio koniunkturę i warunki gospodarcze. Jeżeli dodać do tego jeszcze sympatię miedzy naszymi narodami oraz entuzjazm i profesjonalizm lokalnego partnera to przepis na sukces jest murowany!

Reykjavík, Islandia

Teraz zabieramy Was daleko od ciepłych klimatów południowej Europy.

Prezentujemy nie jedną, a dwie hale postawione w srogim klimacie odległej Islandii. Hale te zaprojektowane zostały na ekstremalne obciążenia wiatrowe i śniegowe. Dostosowane są do lokalnych wymogów, stanowiąc najlepszy dowód, że tego typu rozwiązania sprawdzają się nie tylko w ciepłych i bezwietrznych obszarach.

Obiekty, o łącznej powierzchni 1200m2, z powodzeniem służą dużej sieci DIY jako dodatkowa powierzchnia magazynowa mimo specyfiki lokalnej aury, którą najlepiej opisuje islandzkie powiedzenie: „Jeżeli nie odpowiada Ci pogoda, poczekaj 5 minut”.

Szkocja, Wielka Brytania

Z chłodnych islandzkich klimatów prezentowanych w zeszłym tygodniu pora wrócić na kontynent. Po drodze jednak zrobimy mały postój na Wyspach Brytyjskich, aby zaprezentować jedną z najnowszych konstrukcji, która stanęła w sercu Szkocji.

Jest to ciekawy obiekt, o łącznej powierzchni 1000m2, który ze względu na swoją portową lokalizację został dodatkowo wzmocniony pod kątem obciążeń wiatrowych. Na specjalne życzenie klienta umieściliśmy też na poszyciu hali jego logo, aby oprócz użytkowej, obiekt pełnił również funkcję reklamową. Specyficzna forma zakotwienia oraz podwójne oraz podwójne przeszklone drzwi nadają całości bardzo indywidualny charakter. Jeśli także macie pomysł na swój indywidualny projekt hali, my z chęcią podejmiemy się jego realizacji.

Litwa

Prezentowany poniżej obiekt znajduje się niedaleko za naszą północno-wschodnią granicą, a mianowicie na Litwie i przykrywa powierzchnię blisko 2000m2.

Różni się on od pokazywanych przez nas wcześniej konstrukcji przede wszystkim kształtem dachu. Na prośbę klienta, któremu szczególnie zależało na kubaturze hali, a więc maksymalnej przestrzeni wewnątrz oraz wysokości magazynowania, zastosowaliśmy tak zwany dach czterospadowy. Dzięki większemu kątowi nachylenia części połaci dachowej, uzyskujemy duża większą objętość hali przy tej samej powierzchni na podłodze porównując do hal z tradycyjnym, dwuspadowym dachem.

Jest to rozwiązanie szczególnie chętnie wybierane dla hal o przeznaczeniu magazynowym oraz sportowym - jak na przykład zadaszenie kortu tenisowego czy boiska sportowego. Wrażenie przestrzeni nie jest tu mylne.

Węgry

Po krótkiej, acz owocnej wizycie na Litwie, przenosimy się do kraju naszych przysłowiowych bratanków, pikantnego jedzenia i niepowtarzalnego wina, zapraszamy zatem na Węgry, gdzie w niedalekim sąsiedztwie Balatonu, największego jeziora tego kraju i Europy Środkowej zarazem, mieliśmy przyjemność stawiać halę dla jednego z liderów branży grzewczej. Aby utrzymać optymalne warunki pracy i składowania, niezależne od warunków pogodowych i temperatur, zastosowaliśmy w tym obiekcie poszycie ścian z płyty warstwowej z rdzeniem poliuretanowym grubości 60 mm.

Dodatkowo dach został zaizolowany specjalną formą elastycznego poszycia. Dlaczego specjalną? Ponieważ jego działanie przypomina ekran termiczny odbijający ciepło z powrotem do hali. Najważniejsze korzyści płynące z tych rozwiązań to możliwość całorocznego korzystania z hali, zarówno w charakterze magazynu jak i obszaru produkcyjnego, a także znaczna redukcja kosztów związanych z ogrzewaniem. Na uwagę zasługuje wysoka, bo aż sześciometrowa ściana boczna oraz gama wyposażenia dodatkowego. A wszystko to powstało zaledwie w 5 tygodni!

Algieria

Czas na bardziej egzotyczne klimaty! Tym razem zabieramy Was do Algieria, gdzie powstała kolejna już w tym kraju hala namiotowa naszej produkcji. Prezentujemy „jeszcze ciepły” obiekt, zarówno ze względu na temperatury lokalnie panujące jak i sam montaż, który właśnie się zakończył.

Uczciwie przyznamy, że było to dla nas wyzwanie zarówno w kwestii logistycznej jak i samego montażu. Na szczęście wsparcie lokalnych partnerów, którym serdecznie dziękujemy, ułatwiło nam bardzo to zadanie!

I tak oto powstała hala o łącznej powierzchni 600m2 (15 x 40 x 5) poszyta plandeką w sposób pozwalający otworzyć halę po całym obwodzie przesuwając plandekę do słupów na uprzednio zamontowanych rolkach. Rozwiązanie to, często stosowane w halach imprezowych, pozwala uzyskać łatwiejszy dostęp do wybranych obszarów hali zwiększając komfort użytkowania obiektu oraz pozwalając regulować w większym stopniu obieg powietrza i temperaturę.

Sankt Pölten, Austria

Około osiem godzin drogi od siedziby Protan Elmark a niecałe 70km od Wiednia, w malowniczych okolicznościach przyrody leży miejscowość Sankt Pölten. Dlaczego o niej mówimy? Ponieważ mieliśmy niewątpliwą przyjemność odwiedzić to miasteczko będące stolicą kraju związkowego Dolna Austria przy okazji instalacji kolejnej hali. Obiekt ten służy naszemu klientowi już ładnych kilka lat.

Jako, że firma zajmuje się branżą transportową potrzebna była szczególna specyfikacja. I tak oto hala posiada 4 bramy segmentowe w ścianie bocznej o wysokości pozwalającej na spokojny wjazd naczepy do zadaszonego rozładunku. Ponadto naszemu klientowi zależało na maksymalnym komforcie użytkowania hali dlatego też zastosowaliśmy dodatkowe rozwiązania: izolację termiczna, oświetlenie i wentylację. Jak oceniacie efekt końcowy?

Słowacja, Liptovská Teplá

W myśl zasady, że często daleko szukamy czegoś co mamy pod ręką postanowiliśmy w tym tygodniu wrócić z dalekich wojaży i zaprezentować perełkę, która stoi zaraz za południową granicą naszego kraju.

W Słowacji mamy wiele ciekawych realizacji, ale ta jest szczególnie bliska naszemu sercu. Dlaczego? Tym razem bez opisów i charakterystyki hali, fotki mówią same za siebie.

Szczególne podziękowania dla Pani Doroty – naszej Pani fotograf. Podróż była długa jak na zrobienie kilku zdjęć, ale oceńcie sami czy warto było :)

Republika Czeska

W kolejnej odsłonie naszego cyklu „Protan Elmark dookoła świata” przenosimy się do naszego kolejnego południowego sąsiada, do Czech. W tym tygodniu dla odmiany chcielibyśmy pokazać nie jedną halę, a aż trzy! Wszystkie one stoją u jednego klienta, który wraz z rozwojem swojej firmy oraz wzrostem zapotrzebowania na przestrzeń magazynową domówił kolejne obiekty.

Takie realizacje cieszą nas szczególnie bo dowodzą satysfakcji z dokonanego wyboru, a także jakości produktu i dbałości o każdy szczegół. Aby nie być gołosłownymi, mamy dla Was kilka zdjęć właśnie takich detali, które najlepiej to udowodnią. Każdy z nich osobno to nic wielkiego, ale razem tworzą powód do dumy zarówno dla inwestora jak i producenta. Czy udało nam się osiągnąć ten cel?

Zachodnie wybrzeże USA

Przez ostatnie tygodnie prezentowaliśmy Państwu obiekty naszej produkcji o szerokim spektrum zastosowań postawione w różnych częściach świata.

Oprócz przedstawionych już hal, posadowionych w kilkunastu różnych państwach, wspomnieć też możemy o naszych strukturach stojących w Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, Holandii, Belgii, Słowenii, Serbii, Izraelu czy Brazylii.

Oczywiście cały czas mamy apetyt na więcej i z radością będziemy się dzielić kolejnymi realizacjami – dziś jednak chcielibyśmy zamknąć cykl „Protan Elmark dookoła świata” od realizacji w Państwie, od którego cykl ten zaczęliśmy.

Poniższy, minutowy film nagrany został na torze kartingowym na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych gdzie nasz amerykański partner, firma TentUp (link), postawił hale pełniące funkcje zadaszenia (ochrona gokartów) oraz biura (organizacja wyścigów) jednocześnie.

Ta ciekawa realizacja w malowniczym otoczeniu stała się już lokalną wizytówką naszego dystrybutora, któremu z tego miejsca serdecznie dziękujemy za jego zaangażowanie i entuzjazm.

At Pats Acres Race Track

Hale namiotowe dostępne w całej Polsce

Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Skonfiguruj halę

Wyślij zapytanie

Administratorem Twoich danych jest PROTAN ELMARK
KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na kontakt w formie elektronicznej (e-mail)

Zadzwoń do nas

+48 690 690 510

Lub bezpośrednio z działem sprzedaży