Przygotowanie i realizacja strategii kampanii Google Ads,
prowadzenie kampanii digitalowych - w tym planowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii,
prowadzenie analizy skuteczności działań za pomocą narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager,
samodzielne tworzenie i optymalizacja kampanii płatnych online (Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, Instagram, TikTok),
zarządzanie kampaniami w środowiskach Google Ads, Meta Ads, MS Ads, w sieciach remarketingowych, w wyszukiwarkach, w sieciach afiliacyjnych,
poszukiwanie nowych, optymalnie dopasowanych kanałów pozyskiwania płatnego ruchu efektywnościowego,
analiza efektywności kampanii oraz przygotowywanie raportów z wynikami
i wnioskami,
zarządzanie budżetem reklamowym w celu osiągnięcia maksymalnego ROI,
szukanie synergii kampanii digitalowych z SEO, contentem i marketing automation,
wykorzystywanie narzędzi analitycznych do mierzenia i analizy wyników kampanii,
śledzenie nowinek w świecie digitalu,
współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie działań online reklamowych
w szczególności z działami sprzedaży,
ustawienie optymalnej analityki w zarządzanych środowiskach ze szczególnym naciskiem na Google Analytics i Google Tag Manager,
analizowanie działań konkurencji,
analiza rynku reklamy efektywnościowej,
Świat digitalu jest Twoją pasją,
Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze digital marketingu zdobyte w domu mediowym lub agencji interaktywnej.
Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii online i umiesz je samodzielnie ustawić (np. Google Ads, Meta, LinkedIn, TikTok).
Znajomość narzędzi: Meta Business Suite + Business Manager, Google Ads, Google Trends, Keyword Planner, Google Analytics 4, Microsoft Ads czy Looker Studio.
Doświadczenie w budowaniu i optymalizacji kampanii pod kątem zdobywania leadów, konwersji i sprzedaży.
Bardzo dobra znajomość obszarów SEM, Paid Social, performance i content marketingu.
Bardzo dobra znajomość zasad SEO, UX, marketing automation.
Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics oraz umiejętność interpretacji danych.
Praktyczna wiedza z zakresu optymalizacji konwersji.
Znajomość rynku mediowego i trendów w digital marketingu.
Znajomość języka angielskiego w stopniu, który pozwala na swobodną komunikację
w mowie i piśmie.
Umiejętność zarządzania swoją pracą,
Pozytywne nastawienie do ludzi.
· pracę w firmie o stabilnej i wiodącej pozycji na rynku hal namiotowych,
· atrakcyjne wynagrodzenie,
· pracę na pełnym etacie, na podstawie umowy o pracę,
· zdobycie nowego, ciekawego doświadczenia międzynarodowego,
· możliwości rozwoju,
· pracę w młodym, dynamicznym zespole,
· możliwość pracy zdalnej w wybrane dni,
· koleżeńską atmosferę w pracy.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: katarzyna.zdulska@protan-elmark.pl
Kontakt telefoniczny: +48 451 060 400
W treści CV wymagane jest umieszczenie klauzuli związanej z przetwarzaniem danych osobowych (Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji (CV) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Protan Elmark sp. z o.o. (na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).
Certyfikat Zgodności Zakładowej Kontroli Produkcji
2627-CPR-1090-1.84933482.TÜVRh.21.02
Copyrights 2024 Protan-Elmark
Reklama i budowa wizerunku w sieci: WIDOCZNI