#BliżejNas 4 - Jak wygląda współpraca z agencją marketingu internetowego Widoczni?

BLIŻEJ NAS!

BLIŻEJ NAS!

"Bliżej nas" to cykl wywiadów z wyjątkowymi ludźmi Protan Elmark. Będziemy tu prezentować sylwetki oraz rozmowy z naszymi najbardziej doświadczonymi pracownikami/ współpracownikami, a także partnerami biznesowymi. To oni budują sukces naszej firmy!

 

 

 

Wywiad z Adrianną Nowak - specjalistą ds. marketingu internetowego w agencji Widoczni

#BliżejNas 4

Wywiad z Adrianną Nowak - specjalistą ds. marketingu internetowego w agencji Widoczni

Od kiedy agencja WIDOCZNI współpracuje z PROTAN ELMARK?

Protan Elmark to jedna z tych firm, która jest z nami najdłużej. Współpracujemy razem od 2008, a więc w tym roku wybija nam 11 wspólnych lat.

Nie chcę tutaj nikogo specjalnie wyróżniać, bo staramy się być profesjonalni i wszystkich klientów traktować równo. Ale z pewnością między Protan Elmark i Widocznymi jest jakaś szczególna więź biznesowa, przez co ufamy sobie nawzajem. Sam fakt, że często odwiedzamy swoje siedziby, by po prostu zapytać „Co słychać”, pokazuje, że prócz spraw biznesowych po prostu się lubimy :)

Jakie usługi świadczy?

W dużym skrócie można powiedzieć, że Widoczni dbają o widoczność Waszej firmy w sieci. Prowadzimy liczne działania, dzięki którym użytkownicy mogą bez problemu znaleźć Protan Elmark w przestrzeni internetu. Osiągamy to dzięki pozycjonowaniu, kampaniom Google Ads, Facebook Ads, a także marketingowi społecznościowemu. Prowadzimy kampanie reklamowe nie tylko na rynek polski, ale także zagraniczny. Naszym dodatkowym i niedawnym projektem, jaki zrealizowaliśmy dla Waszej firmy, jest nowa strona internetowa, z której jesteśmy bardzo dumni. Prostota i nowoczesny design – na połączeniu tych dwóch aspektów zależało nam najbardziej. Efekt można ocenić tutaj: https://protan-elmark.com.pl/

Jaka jest skala działania WIDOCZNYCH? W czym się Państwa firma specjalizuje? W czym jest nie do prześcignięcia przez konkurencję?

Stawiamy na efekty. Najważniejsze są dla nas satysfakcja i zysk klienta. Podchodzimy do każdej firmy indywidualne, uwzględniając branżę, budżet oraz oczekiwania. W myśl naszej zasady „Nasze kampanie finansują się same” robimy wszystko, aby współpraca z nami po prostu się opłacała i była inwestycją, a nie wydatkiem.

 

 

Jakich informacji oczekuje rynek od dostawców hal namiotowych (w oparciu o wiedzę internetową i ruch w ramach różnych kanałów)?

To ciekawe pytanie. Właśnie pracujemy nad kompleksowym zestawieniem producentów hal namiotowych. Podczas zbierania informacji zauważyliśmy spore rozbieżności między różnymi firmami, ale też kilka elementów, które w większości przypadków się powtarzają. Produkcja hal namiotowych to bardzo specyficzna branża, ponieważ klienci chcą mieć pełne zaufanie do firmy, którą wybiorą do współpracy. Strona Protan Elmark posiada szczegółowe informacje na temat tego ile lat działa na rynku, jakie certyfikaty posiada oraz, jak na każdym z etapów powstawania hali (projektowanie, produkcja, montaż) pracują fachowcy. Niedawno powstał także cykl wideo, który mówi o bezpieczeństwie w Protan Elmark https://protan-elmark.com.pl/o-nas/bezpieczenstwo/ . To właśnie tego oczekuje rynek – informacji uwiarygadniających, że dana firma działa w oparciu o obowiązuję normy i standardy.

 

 

 

Czym na tle innych firm z branży wyróżnia się PROTAN ELMARK?

Może zabrzmi to nieskromnie, bo mamy w tym swój udział, ale na pewno obecnością w sieci. Porównując Protan Elmark do innych producentów hal namiotowych nie ma wątpliwości, że jesteście w czołówce, jeśli chodzi o stronę internetową – wiele firm ma zaledwie wizytówkę, która standardem daleko odbiega od waszej witryny. Doskonale prezentujecie ofertę online, dzięki czemu klient od razu wie, czego się po Was spodziewać. Podchodzicie do marketingu w nowoczesny sposób.

Działania wizerunkowe, które prowadzicie pokazują, że Wasi inwestorzy ufają Wam i z czystym sumieniem polecają. Najlepszym tego przykładem jest seria wideo „Historie Sukcesów”, w których to klienci Protan Elmark opowiadają o współpracy z Wami.

Poza tym wrażenie robi Wasze podejście do klienta. Fachowe doradztwo i pomoc w załatwieniu wszelkich formalności związanych z budową, to coś co na pewno wyróżnia Was na tle konkurencji.

Czy jest Pani w stanie przytoczyć opinie klientów o PROTAN ELMARK, które trafiają do Państwa z sieci?

Monitoring nowych opinii w sieci na temat Protan Elmark, to jedno z naszych zadań. Najczęściej opinie pojawiają się na Google Moja Firma oraz na fanpage'u na Facebooku. Większość klientów chwali Was za szybką i sprawną realizację, dobry kontakt na każdym z etapów realizacji – od projektu, przez wykonanie po montaż. Zdarzają się także opinie klientów, którzy po latach do Was wracają, chcąc postawić kolejne hale. Klienci doceniają jakość materiałów, które wykorzystujecie do budowy hali. Podkreślają, że hala wykorzystywana jest przez długie lata, zarówno w sezonie letnim jak i zimowym.

Jakie z podejmowanych działań cieszą się największą popularnością?

Ja ze swojej perspektywy mogę powiedzieć, że coraz więcej firm stawia na aspekt social i wizerunek w internecie. Jeszcze kilka lat temu właściciele biznesów z branż budowlanych, czy przemysłowych, nie widzieli potrzeby pokazywania swojej firmy na Facebooku, czy LinkedIn. Dziś fanpage firmowy ma niemal każda firma.

Oczywiście ciągłym zainteresowanie cieszą się usługi pozycjonowania i kampanie Google Ads. To właśnie wyszukiwarka Google jest najczęstszym punktem styku między klientem a produktem. Kampanie Google Ads dają natychmiastowe efekty, polecamy je np. w przypadku ofert sezonowych. Pozycjonowanie to działania długofalowe, wymagają czasu, ale dzięki nim strona www może znaleźć się w TOP 10 organicznych wyników wyszukiwania na lata.

Co stanowi o sukcesie firm takich jak WIDOCZNI i PROTAN ELMARK?

Przede wszystkim podejście do klienta. Widoczni i Protan Elmark wyznają podobną zasadę – na pierwszym miejscu jest satysfakcja klienta i jakość oferowanych usług. Najważniejsza w biznesie jest uczciwość. Zarówno Wasza firma, jak i nasza posiada wieloletnie doświadczenie w swojej branży, dlatego klienci ufają usługom, które im oferujemy.

...

 

 

 

Jak Pani sądzi, w jakim kierunku idzie marketing internetowy? Czym nas może jeszcze zaskoczyć?

Biorąc pod uwagę, że z roku na rok otwiera się coraz więcej firm z różnych branż, rośnie konkurencja. Aby wyróżnić swoja firmę spośród setek, a nawet tysięcy innych konieczne będą kompleksowe działania. My jako agencja zawsze będziemy rekomendować synergię, w postaci płatnych wyników wyszukiwania, jak i organicznych. No i oczywiście, to o czym wspominałam wcześniej – budowa wizerunku eksperta/lidera w branży. Z roku na rok zauważam coraz mniejsze zaangażowanie i przywiązanie do marek, a większe do osób. Powoli dochodzimy do tego, ze to konkretne twarze są wizytówką danej firmy. Myślę, że to bardzo słuszny kierunek, w którym mógłby pójść marketing internetowy.

Dziękuję serdecznie za rozmowę Pani Adrianno.


Ja również :) 

 

Hale namiotowe dostępne w całej Polsce

Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Skonfiguruj halę

Wyślij zapytanie

Administratorem Twoich danych jest PROTAN ELMARK
KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na kontakt w formie elektronicznej (e-mail)

Zadzwoń do nas

+48 690 690 510

Lub bezpośrednio z działem sprzedaży

Aleksandra Gronek
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Agata Bogacka
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
Marta Turska
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
Agnieszka Kaczmarek
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
Łukasz Krzymieniecki
Ekspert Handlowo-Techniczny
Krystian Sałek
Ekspert Handlowo-Techniczny
Krystian Mizerny
Ekspert Handlowo-Techniczny
Hubert Włodarczak
Ekspert Handlowo-Techniczny
Marcin Bielawa
Ekspert Handlowo-Techniczny
Iwona Matyniak
Specjalista ds. sprzedaży
Agnieszka Rybarska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Marcin Janowski
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej
Agnieszka Wysocka
Export Development Manager
Klaudia Rozmiarek
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Elżbieta Dunowska
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Hanna Majchrowicz
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Natalia Werno
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Mirosław Nawrot
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Magdalena Walczak
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Patrycja Smorawińska
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Natalia Skupniewicz
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Julia Nawojczyk
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Marta Rozmiarek
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu