Namioty handlowe pełnią przede wszystkim funkcję reprezentacyjną – stanowią zadaszenie dla stoisk podczas targów, konferencji, wystaw, wydarzeń odbywających się na świeżym powietrzu itp. Na tego typu eventy ściągają zazwyczaj rzesze uczestników. Co zrobić, aby goście skierowali swoje kroki właśnie do naszego pawilonu? Dobrym sposobem może być wyróżnienie się na tle konkurencji oryginalną formą stoiska.
Namioty handlowe zyskały już sobie uznanie wśród organizatorów imprez, gdyż są łatwe w montażu i demontażu. Można je wykorzystać na wiele okazji. Ponadto mają szereg przydatnych elementów wyposażenia dodatkowego. Są funkcjonalne i praktyczne – a to najważniejsze cechy z punktu widzenia wystawców. Dlaczego jednocześnie nie miałyby stanowić mobilnej wizytówki firmy? Oryginalna forma namiotu potrafi wzbudzić zainteresowanie zebranych gości. Komunikuje ona, że firma jest nowoczesna, stawia na nieszablonowe rozwiązania, nie boi się wyzwań – słowem - rozwija się, więc warto skorzystać z jej usług.
W zależności od charakteru prowadzonego biznesu, możemy zdecydować się na bardziej tradycyjny lub zupełnie nowoczesny wygląd namiotu. W ofercie Protan Elmark znajdują się klasyczne, dwuspadowe namioty segmentowe oraz lekkie hale letnie, jak również bardzo popularne wśród klientów namioty tureckie – z charakterystycznym spiczastym wierzchołkiem, zaprojektowane na planie czworokąta lub sześciokąta. Dostępna jest także wersja ze świetlikiem, wpuszczająca naturalne światło do wnętrza namiotu. Bardziej nowatorski kształt mają namioty typu igloo, które również znakomicie sprawdzają się na eventach, zapewniając dużo miejsca wewnątrz obiektu. Jeśli zależy nam na nienagannej prezencji na festiwalach, koncertach, prestiżowych wystawach czy konferencjach, warto rozważyć zakup kulistego namiotu sferycznego. Doskonałe geometrie tych obiektów podniosą rangę każdego wydarzenia!
Certyfikat Zgodności Zakładowej Kontroli Produkcji
2627-CPR-1090-1.84933482.TÜVRh.21.02
Copyrights 2024 Protan-Elmark
Reklama i budowa wizerunku w sieci: WIDOCZNI