Od kilku lat jesteśmy świadkami dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce. Wiele firm chcąc zaoszczędzić na powierzchniach sprzedażowych, rezygnuje ze sklepów stacjonarnych, oferując swoje usługi przede wszystkim drogą internetową. E-sklep jest wyjściem naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów. Już blisko połowa internautów decyduje się na zakupy online. Prognozy na najbliższe lata przedstawiają diametralny wzrost wartości polskiego rynku e-commerce. Dla samych firm oznacza to poważne wyzwanie logistyczne odnośnie dystrybucji i przechowywania produktów. Jak więc sobie z tym poradzą?

Jakie rozwiązanie wybrać?

Jakie rozwiązanie wybrać?

Opcji jest wiele. Można wykorzystać swoje zasoby i struktury, poprzez samodzielne magazynowanie towarów. Ma to jednak rację bytu tylko do pewnego momentu działalności e-biznesu. Myśląc o zwiększeniu poziomu obrotów i liczby realizacji transakcji, należy wziąć pod uwagę zagospodarowanie dodatkowego obszaru. Wiele firm oferuje usługi outsourcingowe w tym zakresie, w formie wynajmu dodatkowej przestrzeni. Pamiętajmy jednak, że wzmożony popyt na tego rodzaju rozwiązanie, wiąże się z wysokim czynszem. Dużo bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest postawienie hali magazynowej. Dlaczego? Z tego rozwiązania korzystają już nie tylko wielkie koncerny e-commerce, ale i mniejsze sklepy internetowe. Postawienie swojego obiektu namiotowego to wygoda dla biznesu i tańsza alternatywa dla tradycyjnych magazynów murowanych.

Hala namiotowa dla e-sklepu- zalety

Hale Protan Elmark wykonane są z najwyższej jakości materiałów  np. PCV. Wznoszone są w ekspresowym tempie, dzięki czemu nie trzeba się martwić o nieterminowość. A to za sprawą nowoczesnych technologii, które wykorzystywane są w trakcie montażu. Dodatkowym atutem hal namiotowych jest ich mobilność. Jeśli na przykład Twój e-sklep oferuje produkty sezonowe i zależy Ci na e-sprzedaży tylko w okresie letnim, warto zdecydować się na postawienie hali tymczasowej. Innowacyjna konstrukcja daje możliwość szybkiego demontażu i zmiany miejsca lokalizacji.

 Hala namiotowa dla e-sklepu- zalety
Dla dynamicznego rozwoju

Dla dynamicznego rozwoju

Dobrze prowadzony sklep internetowy może rozwijać się bardzo dynamicznie. Zapotrzebowanie na produkty prosperującego e-biznesu rośnie wraz z proponowaną różnorodną ofertą. Z czasem pojawia się konieczność rozszerzenia asortymentu o nowe produkty. W myśl zasady hale namiotowe zapewniają  regularne powiększanie przestrzeni magazynowej. Oznacza to, że w dowolnym momencie, zależnie od potrzeb, warto skorzystać z rozbudowy postawionego obiektu. Wcześniej zamontowaną mniejszą halę, bez problemu można zastąpić większą, lub dokupić kolejne obiekty, stawiając je w sąsiedztwie.

Ochrona przed czynnikami zewnętrznymi

Prawidłowe przechowywanie to takie, które nie naraża produktów na działanie czynników zewnętrznych. Jeśli w naszej ofercie znajduje się towar wymagający szczególnego zabezpieczenia i odpowiednich warunków klimatycznych np. produkty spożywcze, maszyny czy meble, niezbędna jest ochrona przed warunkami atmosferycznymi. Tutaj najlepiej sprawdzają się hale namiotowe, które są klimatyzowane lub podgrzewane. Izolowane w ten sposób obiekty, dzięki stabilnej temperaturze wewnątrz, dają możliwość całorocznego użytkowania, bez zmartwień o deszcze, upał, śniegi, czy wilgoć.

 Ochrona przed czynnikami zewnętrznymi

Projekt na miarę Twojego e-biznesu

Większa przestrzeń magazynowa oznacza większy potencjał działalności. Ty decydujesz o wielkości, wysokości i kształcie hali. Dostępne są dwa rodzaje geometrii obiektów: hale z dachem dwuspadowym oraz wielospadowym. Oferujemy także cztery różne poszycia obiektów: plandeka, blacha, płyta lub fasada. Konfigurator hal 3D, dostępny na naszej stronie pomoże zwizualizować projekt na miarę potrzeb. Nasi eksperci podpowiedzą również najlepsze rozwiązania i dopasują halę do indywidualnych preferencji.

Hale namiotowe dostępne w całej Polsce

Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Skonfiguruj halę

Wyślij zapytanie

Administratorem Twoich danych jest PROTAN ELMARK
KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na kontakt w formie elektronicznej (e-mail)

Zadzwoń do nas

+48 690 690 510

Lub bezpośrednio z działem sprzedaży

Aleksandra Gronek
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kinga Kraśner
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
Agata Bogacka
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
Marta Turska
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
Agnieszka Kaczmarek
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
Łukasz Krzymieniecki
Ekspert Handlowo-Techniczny
Krystian Sałek
Ekspert Handlowo-Techniczny
Krystian Mizerny
Ekspert Handlowo-Techniczny
Hubert Włodarczak
Ekspert Handlowo-Techniczny
Marcin Bielawa
Ekspert Handlowo-Techniczny
Iwona Matyniak
Specjalista ds. sprzedaży
Agnieszka Rybarska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Marcin Janowski
Dyrektor Sprzedaży Eksportowej
Agnieszka Wysocka
Export Development Manager
Klaudia Rozmiarek
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Natalia Tiutiunnyk
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Elżbieta Dunowska
Menadżer Sprzedaży Eksportowej
Magdalena Walczak
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Patrycja Smorawińska
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Natalia Skupniewicz
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Julia Wieczorek
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Marta Rozmiarek
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Vladyslava Stadnichenko
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Adam Kaźmierczak
Specjalista Sprzedaży ds. Eksportu
Lita Naukhatska
Asystentka Działu Eksportu
Bezpłatna wycena
Aleksandra Gronek
Kierownik Działu Obsługi Klienta